Selskapets livsløp før og etter dCompany
En plattform som håndterer alle aspekter ved et selskaps livsløp

Se hvordan dCompany forenkler dine selskapsprosesser

Før dCompany
Steg 1
Kunden starter en prosess og bruker så samordnet registermelding for å kommunisere med BR. Denne prosessen tar tid og ressurser.
Steg 2
Innlevering til Brønnøysund
Steg 3
Dokumentet står gjerne i kø i 2-3 uker når de leveres til BR
Steg 4
Faktisk saksbehandlingstid kan være noen få minutter.
Steg 5
Registerutskrifter til kunden
Etter dCompany

Steg 1
Kunden starter en prosess som krever samordnet registermelding
Steg 2
dCompany tar over, sparer tid og fullfører registermeldingen for kunden
Steg 3
Dokumenter leveres til BR for manuell kontroll
Steg 4
Saksbehandlingstiden endres ikke. Dokumentene står i kø i 2-3 uker før faktisk saksbehandling.
Steg 5
Dokumentene behandles før de returneres til kunden
Steg 6
Registerutskrifter til kunden
Med Open API

Steg 1
Kunden sender en forespørsel til dCompany. Ved hjelp av et API er dCompany i stand til å hente data og sende inn meldingen i løpet av sekunder, men prosessen er lik hos BR.
Steg 2
Dokumenter leveres til BR for manuell kontroll
Steg 3
Saksbehandlingstiden endres ikke. Dokumentene står i kø i 2-3 uker før faktisk saksbehandling
Steg 4
Dokumentene behandles før de returneres til kunden
Steg 5
Registerutskrifter til kunden
dCompany som dataleverandør

Steg 1
Kunden sender en forespørsel til dCompany. Ved hjelp av et API er dCompany i stand til å hente data og sende inn meldingen i løpet av sekunder. dCompany-plattformen sikrer korrekte data og dokumenter.
Steg 2
Dokumentene går gjennom BR etter å ha blitt kontrollert og behandlet av dCompany
Steg 3
Registerutskrifter til kunden