Før og etter dCompany
En plattform som håndterer alle aspekter ved et selskaps livsløp

Før dCompany

Steg 1:
Kunden starter en prosess og bruker så samordnet registermelding for å kommunisere med BR. Denne prosessen tar tid og ressurser.
Steg 2:
Innlevering til Brønnøysund
Steg 3:
Dokumentet står gjerne i kø i 2-3 uker når de leveres til BR
Steg 4:
Faktisk saksbehandlingstid kan være noen få minutter.
Steg 5:
Registerutskrifter til kunden
Etter dCompany

Steg 1:
Kunden starter en prosess som krever samordnet registermelding
Steg 2:
dCompany tar over, sparer tid og fullfører registermeldingen for kunden
Steg 3:
Dokumenter leveres til BR for manuell kontroll
Steg 4:
Saksbehandlingstiden endres ikke. Dokumentene står i kø i 2-3 uker før faktisk saksbehandling.
Steg 5:
Dokumentene behandles før de returneres til kunden
Steg 6:
Registerutskrifter til kunden
Med Open API

Steg 1:
Kunden sender en forespørsel til dCompany. Ved hjelp av et API er dCompany i stand til å hente data og sende inn meldingen i løpet av sekunder, men prosessen er lik hos BR.
Steg 2:
Dokumenter leveres til BR for manuell kontroll
Steg 3:
Saksbehandlingstiden endres ikke. Dokumentene står i kø i 2-3 uker før faktisk saksbehandling
Steg 4:
Dokumentene behandles før de returneres til kunden
Steg 5:
Registerutskrifter til kunden
dCompany som dataleverandør

Steg 1:
Kunden sender en forespørsel til dCompany. Ved hjelp av et API er dCompany i stand til å hente data og sende inn meldingen i løpet av sekunder. dCompany-plattformen sikrer korrekte data og dokumenter.
Steg 2:
Dokumentene går gjennom BR etter å ha blitt kontrollert og behandlet av dCompany
Steg 3:
Registerutskrifter til kunden