AKSJONÆRREGISTEROPPGAVE

Med dCompanys aksjeeierbok kan du levere aksjonærregisteroppgaven direkte til Altinn med noen enkle tastetrykk.

Har du registrert transaksjonene i aksjeeierboken, er det ikke behov for å registrere de samme transaksjonene på ny for å levere aksjonærregisteroppgaven.

Send inn aksjonærregisteroppgaven med dCompany

Aksjonærregisteroppgaven må leveres via Altinn til Skatteetaten senest 31. januar hvert år, og det er nødvendig å gi informasjon om alle hendelser og transaksjoner i selskapene med rapportering ned til den enkelte aksjonær.

Med dCompanys aksjeeierbok kan aksjonærregisteroppgaven leveres digitalt og uten annet arbeid enn noen enkle tastetrykk. dCompany gjenbruker informasjonen fra vedlikeholdet av aksjeeierboken slik at det ikke er nødvendig å legge inn den samme informasjonen på ny når aksjonærregisteroppgaven skal leveres.

Kontroller skattemessig formuesverdi

I tillegg til at du sparer tid og penger, blir kvaliteten på informasjonen høyere og den blir konsistent når hendelser og transaksjoner bare må registreres en gang.

dCompanys løsning for levering av aksjonærregisteroppgaven øker kvaliteten på innsendt informasjon og sørger for at den er konsistent med hva som er registrert i aksjeeierboken. I tillegger sparer selskapene både tid og penger.

Selskaper med mange aksjonærer eller strukturer med mange selskapstyper er spesielt glad i funksjonen. Det samme er enkeltstående selskaper som ønsker å levere aksjonærregisteroppgaven på en enkel måte.

Aksjonærregisteroppgaven sendes fra dCompany til Altinn

Kjekt å vite

  • Lever aksjonærregisteroppgaven digitalt gjennom noen enkle tastetrykk
  • Er transaksjonene registrert i aksjeeierboken, er aksjonærregisteroppgaven automatisk utfylt
  • Lever aksjonærregisteroppgaven så mange ganger du vil; siste versjon gjelder

Hovedfunksjoner

  • Gjenbruk av data registrert i Aksjeeierbok
  • Støtter de aller fleste transaksjoner
  • API mot Altinn med direkte pålogging på Altinn via dCompanys plattform
  • Samme sikkerhet som Altinn

Ønsker du å organisere styremøter, beslutninger, rapportering og dokumenter på ett sted?

dCompany er alt du trenger til styrearbeidet

  • Aksjonærsider

    Aksjonærsider

    Gjør aksjonærene selvbetjent med individuelle aksjonærsider Aksjonærsidene gir hver aksjonær full oversikt over egne aksjer, kostpris, innbetalt kapital, pantsettelser og […]

  • Arkiv

    Arkiv

    Smart og sikker arkivering Et arkiv som oppdaterer seg selv Når du bruker dBot til å lage innkallinger eller protokoller […]

  • Fullmakter

    Fullmakter

    Komplett løsning for å opprette, sende ut, avgi og registrere fullmakter digitalt. Du slipper også å telle opp ved registrering av fremmøtte og under hver sak.

  • Generalforsamling

    Generalforsamling

    Fullfør generalforsamlinger på minutter. dCompany automatiserer innkalling, fullmakter, registrering av fremmøte, stemmegivning, protokoll og signering.

  • Signering

    Signering

    Brukervennlig digital signering på høyeste sikkerhetsnivå Send protokoller til signering raskt og enkelt dCompany lar deg raskt og enkelt gjennomføre […]

  • Styreportal

    Styreportal

    Effektivt og profesjonelt styrearbeid Med styreportalen kan du enkelt og effektivt generere innkallinger og protokoller. Styremedlemmene får lett tilgang til […]

Prøv gratis

Porteføljen din er allerede klar

Å prøve dCompany er helt gratis og krever ingen registrering.
Logg inn med BankID, så finner vi alle selskaper du har rettigheter på vegne av.
Du kan også enkelt å be om tilgang til andre selskaper du administrerer, for eksempel arbeidsgiveren din.

Få en personlig demo

Velg en tid som passer for deg, så møtes vi digitalt.

Smart start

Når du åpner et selskap for første gang hentes automatisk aksje- og selskapsinformasjon slik at du slipper å legge dette inn manuelt 🚀.

Vi er her for å hjelpe deg

Kontakt Morten på +47 95218403
eller send epost til morten@dcompany.no